همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، قائم مقام وزیر و معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه از کادر درمان و پرستاران در این مرکز تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز پزشکی شهید شوریده  به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی قائم مقام وزیر و معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع با حضور در مرکز پزشکی شهید شوریده، ضمن تبریک روز پرستار، از تلاش شبانه‌روزی پرستاران و کادر درمان و فداکاری تلاشگران عرصه سلامت قدردانی کردند.

نماینده ولی فقیه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت، گفت: جایگاه خدمت پرستاران والاتر از تشکر زبانی است.

وی ادامه داد: باید سرمایه ارزشمند ” مرکزیزشکی شهید شوریده” توسط وزارت جهاد کشاورزی حفظ شود و در راستای ارتقا، رشد و تعالی آن نیز تلاش شود که یقینا با پیگیری و همت مسئولین وزارت جهاد کشاورزی اقدامی شدنی است.

محمد علی بهرامی مدیر عامل مرکز پزشکی شهید شوریده نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پرستاری شغلی انسانی و دارای ارزش های اسلامی است، گفت: پرستاران نقشی بی بدیل در خدمت رسانی به بیماران و صیانت از جان مردم دارند.

دیدگاهتان را بنویسید